Inkább legyünk különlegesek együtt, mint átlagosak külön!
Esküvői kisokos, nem csak házasulandóknak

Webáruház elemzés során végzendő feladatok

A nagyobb forgalom elérése érdekében az értékesítők webáruházat hoznak létre. Könnyen meglehet azonban, hogy hiába minden erőfeszítés, a weboldal valamilyen oknál fogva mégsem hozza a kívánt forgalmat. Ilyenkor szükség lehet egy szakértő bevonására, akkor alaposan átnézi, megvizsgálja a struktúrát, a tartalmat, és egy írásos elemzést készít a hibákról, hiányosságokról.

Webáruház elemzés során végzendő feladatok

A termékoldalak felülvizsgálata

A webáruház elemzés során az egyik legfontosabb feladat a termékleírások elemzése. A szakértők megnézik, hogy a termékoldalra kerülő képek minősége kielégítő-e, hűen tükrözik-e az eladásra kínált termékeket, az állományok elnevezése a keresőoptimalizálásnak megfelelően történt-e meg. A szöveges tartalmak ellenőrzésére is sor kerül, hiszen többek között az is fontos, hogy a termékleírások tartalmazzák a releváns kulcsszavakat, és tartalmilag is megfeleljenek az elvárásoknak.

A fizetés folyamatának elemzése

A webáruházakat többek között az különbözteti meg más weboldalaktól, hogy ki van építve egy komplex rendszer, ami lehetőséget biztosít a termékrendelésre, illetve a fizetés lebonyolítására. Ha a folyamat bármely részében akadályokba ütközik az érdeklődő, akkor könnyen előfordulhat, hogy meggondolja magát, és eláll a vásárlási szándékától. Éppen ezért a szakértők a rendszer működőképességét, annak hatékonyságát, gyorsaságát is górcső alá veszik a weboldal elemzés alkalmával.

Adatvédelmi modulok ellenőrzése

A GDPR rendelet érvénybe lépése óta különösen nagy hangsúly van azon, hogy a weboldalak, webáruházak megfelelnek-e az adatvédelmi rendeletben foglalt előírásoknak. A webáruház elemzés során többek között azt is megnézik az illetékesek, hogy a szükséges modulokkal, például impresszum, adatkezelési szabályzat, rendelkezik-e a weblap.

Címke: Webáruház elemzés
Dátum: 2020-02-17